VYŠKOLILI JSME 30 FB SPRÁVCŮ. GRATULUJEME ABSOLVENTŮM!

Správa Facebooku pro začátečníky podle Reklamních inženýrů

Facebook je svébytným médiem, přistupujte k němu s pokorou. Berte na vědomí, že uživatelé FB na síti žijí svůj lepší virtuální život a budují si svoji značku. Tím pádem se rádi obklopují populárním a kvalitním obsahem či luxusem. Dopřejte jim to, dejte jim luxusní obsah a péči. Chovejte se k nim tak, jak byste se chovali k reálným klientům a návštěvníkům vaší pobočky. Odpovídejte na zprávy, komunikujte, buďte vstřícní, buďte rychlí.

U FB si musíte být zcela jisti prostředím, ve kterém pracujete. Vaše sdělení se musí podřídit formě komunikačního kanálu. Vždy pamatujte na to, že jste ve virtuálním světě, který má svá pravidla a možnosti. Proto musíte vědět, jak FB funguje. A proto se nebojte trénovat na cvičné – skryté stránce.

V několika bodech shrnujeme základy správné správy FB profilu z našeho semináře:

 

OBSAH

  • ZAJÍMAVĚ, NETRADIČNĚ, POUTAVĚ, AKTUÁLNĚ, JEDINEČNĚ
  • KOMUNIKUJTE SROZUMITELNÝM JAZYKEM PRO VAŠI CÍLOVOU SKUPINU
  • VYVOLÁVEJTE EMOCE
  • BUĎTE OSOBNÍ, OSOBITÍ, LIDŠTÍ, PŘÁTELŠTÍ
  • POUŽÍVEJTE OBRÁZKY, GIFY, VIDEA, VLASTNÍ FOTKY, NESPOKOJTE SE S POUHÝM TEXTEM
  • POKLÁDEJTE FANOUŠKŮM OTÁZKY, HÁDANKY, PŘIMĚJTE JE K INTERAKCI
  • ZAPOJTE MOBILNÍ TELEFON A BLESKOVÉ PŘÍSPĚVKY, BUĎTE NEJRYCHLEJŠÍM REPORTÉREM Z VAŠICH AKCÍ
  • VZPOMEŇTE SI NA REKLAMNÍ INŽENÝRY, UDĚLEJTE TO JINAK, LÉPE NEŽ OSTATNÍ

PLÁNOVÁNÍ

  • JEŠTĚ NEŽ SKONČÍ SOUTĚŽ/AKCE/UDÁLOST, MĚJTE NAPLÁNOVÁN DALŠÍ MILNÍK, PŘEDEJDETE „HLUCHÝM MÍSTŮM“
  • PLÁNUJTE CÍLOVÉ SKUPINĚ NA TĚLO. FLAMENDRŮM PIŠTE NAD RÁNEM, SENIORŮM PŘED SERIÁLEM ULICE
  • PLÁNUJTE A NEBOJTE SE PLÁNY MĚNIT K LEPŠÍMU

VZTAH S FANOUŠKY

  • MĚJTE RADOST Z NOVÝCH FANOUŠKŮ A NEBOJTE SE JI PROJEVIT PŘI JUBILEU (777, 1 000, 5 000)
  • VAŽTE SI KAŽDÉHO FANOUŠKA A VĚNUJTE JEHO KOMUNIKACI STEJNOU PÉČI, JAKO KDYBY SE ZA VÁMI VYDAL OSOBNĚ
  • ODPOVÍDEJTE NA DOTAZY A KOMENTÁŘE FANOUŠKŮ NEPRODLENĚ, VĚCNĚ A LASKAVĚ
  • LAJKUJTE PŘÍSPĚVKY OD FANOUŠKŮ, DÁTE JIM NAJEVO, ŽE PROFIL JE ŽIVÝ
  • PODNĚCUJTE FANOUŠKY K INTERAKCI
  • UDĚLÁTE-LI CHYBU, OMLUVTE SE VEŘEJNĚ
  • UDĚLEJTE SI Z NEPŘÁTEL PŘÁTELE, KOMUNIKUJTE S NIMI A PŘESVĚDČUJTE JE, POKUSTE SE JE ZAPOJIT
  • UŽIVATELE BLOKUJTE AŽ V KRAJNÍM PŘÍPADĚ, POKUSTE SE O DOHODU, PŘÍPADNĚ NA SVOU STRANU ALESPOŇ PŘETÁHNĚTE OSTATNÍ, KTEŘÍ JEJ ZAVRHNOU
  • KRITICKÉ MOMENTY ŘEŠTE S PROBLÉMOVÝM FANOUŠKEM ZPRÁVOU, EMAILEM, JAKKOLIV NEVEŘEJNĚ, ALE PAMATUJTE, ŽE VŠE CO NAPÍŠETE, POUŽIJE PROTI VÁM
  • NĚKDY POMŮŽE METODA CUKRU, OBDARUJTE SVÉHO TROLA

VZTAH K WEBU

  • POUŽÍVEJTE LIKE A SHARE TLAČÍTKA U ČLÁNKŮ NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH
  • UMOŽNĚTE UŽIVATELŮM SDÍLET VÁŠ OBSAH PŘÍMO Z WEBOVÝCH STRÁNEK
  • NA WEBU UVÁDĚJTE VÝRAZNĚ, JAKÉ SOCIÁLNÍ SÍTĚ POUŽÍVÁTE
  • V OBSAHU NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MOHOU BÝT UMÍSTĚNY VÝZVY K INTERAKCI NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
  • NEBOJTE SE SDÍLET OBSAH SVÉHO WEBU U SEBE NA FB STRÁNCE, NESMÍ VŠAK DOMINOVAT

 

VE VOLNÉ CHVÍLI ZAVÍTEJTE SEM:

http://facemag.cz/
http://blog.zoomsphere.com/
http://www.tyinternety.cz/rubrika/socialni-site/
http://www.reklamni-inzenyri.cz/blog/

 

KDYŽ BUDETE V NOUZI, ZAVOLEJTE REKLAMNÍ INŽENÝRY

E-mail:  rychlapomoc@reklamni-inzenyri.cz
Web:     www.reklamni-inzenyri.cz
FB:         https://www.facebook.com/reklamniinzenyri

Žádné komentáře

Vložit komentář