Infografika: LinkedIn již není sítí „ajťáků“ a managerů

Profesionální síť sloužící ke komunikaci mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli je v současné době středem zájmu headhunterů. Vždyť nedostatek kvalitních pracovníků vykazuje více než polovina firem v ČR. Proto není divu, že se na LinkedIn objevují profese dříve nemyslitelné.  Lidé si zde mohou vytvořit on-line pracovní profil a působit na zaměstnavatele i v době, kdy práci aktuálně nehledají.  V České republice nemá LinkedIn konkurenci, je dostupný také v českém jazyce.

Nejsilnější zastoupení v ČR má věková skupina mezi 25-34 let. Podle dat LinkedIn Ads manager je v České republice zaregistrováno na LinkedInu 657 tisíc uživatelů. Jak vyplývá z infografiky, vypracované online-marketérem Jiřím Kratochvílem, hlavní profesní obory kralující LinkedInu jsou výroba, high-tech a cestovní průmysl.

Žádné komentáře

Vložit komentář